Tzaneen Country Lodge - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu Tzaneen Country Lodge - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu

Tzaneen Country Lodge

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

18 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Tzaneen

Gisteren aangekomen op onze derde bestemming. Wat groter en luxer deze keer, maar belangrijker.....veel warmer. Het is hier overdag rond de 30 graden.
Onderweg kwamen we langs de "grootste boom ter wereld". 47 meter omtrek met binnenin een Engelse Pub. Echt gaaf!

Gisteravond heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant (het allerduurste hoofdgerecht kost hier 8 euro! Kindermenu 3 euro!!!)
Vanmorgen rondgereden tussen de sinaasappelbomen en bananenbomen. De winterpluk is in volle gang(met de hand).
We wilden kijken bij een apenopvangcentrum, maar die was helaas gesloten.
Na de lunch zijn we gaan kanoeën, het was prachtig maar Juul en ik vonden het doodeng. De kano zag er niet echt betrouwbaar uit. En dat waarschuwingsbord ook niet.........
Maar de heren vonden ons echt watjes!

• 18 Juli 2014 - 22:58

Henny En Jan:

Leuk boottochtje het zwembad ziet er aantrekkelijker uit!
    Groeten, Henny.

• 19 Juli 2014 - 09:08

Isis En Micha:

We hopen dat jullie niet uit de boot vallen en opgegeten worden! Liefs Isis en Micha xx

• 19 Juli 2014 - 10:21

Opa En Oma:

mooi om te zien weer. en spannend zo'n kanotocht.
    ook fijn zo'n zwembad met 30 graden.
    geniet ervan
    groetjes

• 19 Juli 2014 - 10:42

Opa :

wat is 30 graden vandaag word het hier 35 37 graden

• 19 Juli 2014 - 11:33

Jacqueline:

Stoer hoor, toch in de kano gestapt! Dit ziet er ook weer geweldig uit...

• 19 Juli 2014 - 11:35

Michel:

Mooie verhalen en foto's.
    Een mooie reis.