Kololo Game Reserve - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu Kololo Game Reserve - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu

Kololo Game Reserve

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

11 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Na een goede vlucht, met weinig slaap en een krijsende baby voor ons, waren we om 7.30 uur in Afrika. Koffers halen, auto halen en snel op pad! Na twee uur de auto weer omgewisseld aangezien de navigatie t niet deed! Gelukkig kwam Herz naar ons op de parkeerplaats rijden en hoefden we niet terug!
De laatste 30 km ging over een hobbelig zandpad maar toen kwamen we aan in een prachtig resort!! Echt een paradijs.
De jongens zijn meteen op de fiets de omgeving gaan bekennen en Julia ging op jacht naar een salamander in haar slaapkamer!!Onderweg hebben we al apen, wrattenzwijnen en een giraffe gezien. Een goed begin.

• 11 Juli 2014 - 17:29

Zeger & Jan Rotger:

Leuk van jullie te horen. Na een nacht met een krijsende baby in het vliegtuig, ben ik benieuwd of er komende nacht krijsende apen zullen zijn die jullie wakker houden. Of..... een krijsende Julia, omdat er een salamander over haar arm loopt.... Veel plezier. Slaap lekker!

• 11 Juli 2014 - 19:28

Opa En Oma:

ziet er goed uit allemaal, heb je het halve huis?
    Dat bed zal vast lekker slapen Luuk.
    groeten

• 11 Juli 2014 - 20:45

Petra:

We hebben het HELE huis. Incl. Open haard en dat is best fijn nu. Overdag 20 graden maar 's avonds maar 3. Brrrrrr

• 11 Juli 2014 - 21:16

Henny En Jan Van Der Linden:

Hallo familie,
    Dat ziet er heel mooi uit. Hoe lang blijven jullie daar?Op de kaart lijkt het niet zo ver van Zimbabwe maar dat zal best nog wel een eind zijn.Heel veel plezier en op naar de big 5!
    Groetjes en tot het volgende bericht.

• 11 Juli 2014 - 21:59

Petra Woudenberg-van Der Linden:

We blijven hier t/m maandag. Dan gaan we verder richting Zimbabwe. Morgen de eerste gamedrive!

• 12 Juli 2014 - 12:16

Michel:

Een goed begin, apen en salamanders en giraffen, heel veel.