Thornybush Game Drives - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu Thornybush Game Drives - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu

Thornybush Game Drives

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

23 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Twee dagen achter elkaar hebben we een gamedrive door het prachtige privépark Thornybush gemaakt. Om 14.30 vertrokken we vanaf Pezulu. De eerste dag was zo'n geweldige belevenis, 16 olifanten op slechts een meter afstand van de jeep bij de drinkpoel!
Vooral Pieter en Daan wilden persé de volgende dag weer. Zou het weer zo geweldig worden????
Na een flinke (vergeefse) zoektocht door de struiken naar de leeuwen weer op pad naar de olifanten. Nu stonden we zelfs midden in een groep van 25 etende olifanten. Hele bomen gingen er plat. En ze stonden nog dichterbij. GEWELDIG
Daarna op zoek naar de buffel. Ik had al bijna de moed opgegeven toen we er ineens 3 zagen staan. Luuk was helemaal blij. En bij de stop stonden we zomaar naast 7 giraffen.
Echt een fantastische belevenis.

• 23 Juli 2014 - 21:54

Marianne Woudenberg:

Lieve familie,

Wat een prachtige belevenissen! Wat mooi dat al die beesten naar jullie toekomen!?!

• 24 Juli 2014 - 00:28

Michel: