Pezulu Tree House - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu Pezulu Tree House - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Woudenberg-van der Linden - WaarBenJij.nu

Pezulu Tree House

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

21 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gisteren weer vertrokken uit Tzaneen. Onderweg hebben we een cheeta opvang bezocht. Verder werden daar gewonde en verstoten dieren opgevangen en verzorgd. Zoals twee neushoorns die door stropers voor dood achter gelaten waren zonder hoorn, en twee blinde leeuwen.
Daarna kwamen we aan bij Pezulu Tree House Logde. Midden in de bush staan 8 boomhutten. GJ en ik hebben de hoogste (ong. 8 meter boven de grond) De kids op ongeveer 5 meter hoog. Wat een uitzicht!!!!!!!!!

'S avonds eten rond het kampvuur met Afrikaans tromgeroffel. Wat een belevenis weer.
Vanmorgen moesten we om 6 uur op voor een bushwalk. Helaas bijna geen dieren gezien, behalve een eland en twee struisvogels. Wel weer van alles geleerd over bomen, struiken en termietenheuvels.
Vanmiddag weer op safari naar de Big Five.

• 21 Juli 2014 - 09:46

Terri:

Lichtelijk groen van jaloezie lees ik jullie verslagen! Wat een geweldige vakantie... Geniet ervan!!!! Dikke kussen voor allemaal!!!!

• 21 Juli 2014 - 09:48

Micha:

Pas maar op dat jullie niet door de tijgers en leeuwen worden opgegeten!!

• 21 Juli 2014 - 09:49

Isis:

Ik hoop dat jullie ook een luipaard zien, want dat is mijn lievelingsprintje

• 21 Juli 2014 - 09:50

Michel:

Ik zou niet lekker slapen.in zo'n boomhut (hoogtevrees).
    En hopelijk zie je vanmiddag de big five!

• 21 Juli 2014 - 10:04

Oma:

niet gaan slaapwandelen hoor.
    succes vanmiddag met de safari tocht.

• 21 Juli 2014 - 21:14

Marianne Woudenberg:

Mooie plaatjes van de boomhutten!! Niet teveel bewegen in bed lijkt me!!! Lopen de olifanten daar nu onder door???